Таким чином, ви повинні додати деякі альтернативні ресурси, які будуть оптимізувати вигляд вашого додатку для різних розмірів екрану і роздільного дозволу. • Розрізняють чотири узагальнені розміри: маленький, нормальний, великий, супер великий (xlarge) Щоб задекларувати різні макети і растрові зображення, які хочете використовувати для різних екранів, ви повинні розмістити ці альтернативні ресурси в окремих каталогах, подібно до того, як робите для рядків на різних мовах. СТВОРЕННЯ РІЗНИХ МАКЕТІВДля оптимізації роботи користувачів на різних розмірах екрану, ви повинні створити унікальний XML-файл макету для кожного розміру екрану, який хочете підтримувати. Кожен макет повинен бути збережений в каталозі відповідного ресурсу, названий з суфіксом -<screen_size>. Наприклад, унікальне розташування на великих екранах повинне бути збережене в res/layout-large/. Примітка: Android автоматично масштабує макет для того, щоб правильно заповнити екран. Таким чином, вашим макетам для різних розмірів екрану не потрібно турбуватися за абсолютний розмір елементів користувальницького інтерфейсу, а замість цього зосередитися на структурі макету, яка впливає на практику користувача (наприклад, розмір або положення важливих виглядів по відношенню до споріднених виглядів). Наприклад, даний проект включає в себе макет за замовчуванням і альтернативний макет для великих екранів: Примітка: Android 3.2 і вище підтримують вдосконалений метод визначення розмірів екрану, що дозволяє вам вказати ресурси для розмірів екрану на основі мінімальної ширини і висоти в плані пікселів незалежного роздільного дозволу. Для отримання більш детальної інформації ознайомтесь Designing for Multiple Screens. СТВОРЕННЯ РІЗНИХ РАСТРОВИХ ЗОБРАЖЕНЬВи повинні завжди забезпечити растрові ресурси, які належним чином масштабуються згідно узагальненого роздільного дозволу: низького, середнього, високого і дуже високого. Це допоможе вам добитися хорошої якості графіки і продуктивності на всіх роздільних дозволах екрану.
Для створення цих зображень, ви повинні почати з сирого ресурсу у векторному форматі і згенерувати зображення для кожного роздільного дозволу за наступною шкалою розмірів: · xhdpi: 2.0 Це означає, що якщо ви створюєте зображення 200x200 для xhdpi пристроїв, то повинні згенерувати той же ресурс в 150x150 пікселів для hdpi, 100x100 для mdpi і 75x75 для ldpi пристроїв. Примітка: Ресурси низького роздільного дозволу (ldpi) не завжди необхідні. Коли надаєте hdpi, система масштабує їх на одній половині, що належним чином підходить для екранів ldpi. Джерело: developer.android.com |